wtorek, 1 lipca 2014

Wakacje 2014!

Hej, hej! Wracam po dość długiej przerwie... Niestety była ona spowodowana zbyt dużą ilością obowiązków związanych ze szkołą. Teraz mam dużo pomysłów na kolejne posty, które postaram się zrealizować. Wprowadziłam dużą zmianę, którą już zrealizowałam - jest to nowy wygląd bloga! :)

Nie będę przedłużać i przejdę do tematu posta, którym jest długo przez nas wyczekiwany czas wolny czyli wakacje! Od piątku oficjalnie cała Polska rozpoczęła dwumiesięczną przerwę od szkoły. Jak dla mnie ten rok szkolny strasznie szybko zleciał. Jeszcze niedawno skończyłam szkołę podstawową, a niedługo będę szła do trzeciej klasy gimnazjum. Dzisiaj zaczął się lipiec czyli pierwszy miesiąc wakacji i na pewno wykorzystam go w 100% na zrealizowanie części moich planów wakacyjnych. Jeśli chodzi o wyniki mojej nauki to jestem z nich zadowolona, aczkolwiek zawsze mogło być lepiej. Niestety nie udało mi się uzyskać czerwonego paska na świadectwie, ale będę o niego walczyć w przyszłym roku. W lipcu wyjeżdżam do Włoch, gdzie spędzę dwa tygodnie nad morzem, a w sierpniu wyjeżdżam na tydzień do Niemiec i odwiedzę tam moją babcię.

Życzę wam przede wszystkim wesołych, przyjemnych i niezapomnianych  wakacji, które spędzicie z waszymi przyjaciółmi i rodzinami. Pamiętajcie musicie zrealizować wszystkie wakacyjne plany, które sobie zaplanowaliście. To muszą być najlepsze dwa miesiące w waszym życiu, które będziecie potem długo wspominać! :)

                                                                                        




















bluza - H&M / spodnie - H&M / zegarek - Allegro / buty - Converse

A wy jakie macie plany na wakacje, może gdzieś wyjeżdżacie?
Czy jesteście zadowoleni ze swoich wyników w szkole?

Do następnego! :*

48 komentarzy:

  1. śliczne zdjęcia <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3 życzę udanych wakacji! Moje plany są trochę pokrzyrzowane przez pogodę ale coż :)
    tajlla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo... Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie: DDdiamond-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:) super trampki:) ps obserwuję i zapraszam do mnie:) jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło jeśli mnie również zaobserwujesz:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia udanych wakacji :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia <3
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wyjeżdżam za granicę pod koniec wakacji,a jutro na mazury i na pewno odwdzieczę jeszccze jakieś miasta w Polsce!

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post!
    Obserwuję i liczę na cb!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ym, niestety nigdzie niej jadę na wakacje .... ;C
    Super zdjęcia ;)

    http://juliabezromea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej zostaję w domu :( Świetny blog :D

    http://284-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia <33
    ja jadę na Chorwacje w sierpniu ;))
    ale jesteś chudzina *.*
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ty chudzinka ! :)
    Może wspólna obserwacja ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne włosy :)

    Zapraszam Cię na mojego bloga: www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com . Oczywiście do niczego nie zmuszam!
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post! Śliczne zdjęcia. Masz chudziutkie nóżki!
    Trzymaj się cieplutko kochana! :)
    http://jaczaandjacza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały blog <3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :) http://gusiaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam wiele planów na wakacje: m.in wyjazd do Hiszpanii :) ! Świetny design bloga- jest przejrzyście i miło :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie ( podam link, nie chcę, żebyś uważała to za chamską reklamę ;)
    www.martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie mam konkretnych planów, spontan :D
    Ładne zdjęcia :D
    Bardzo ładne zdjęcia, ale spamu nikt nie lubi :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie bd spedzała jeśli chesz się dowiedzieć o moich to wejdź na mojego bloga

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jestem zadowolona z moich wyników, ale nie aż tak bardzo, bo świadectwo bez czerwonego paska :/ a wszystko o moich wakacjach na moim blogu ! obserwuje!
    http://bumbumbumbm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post i śliczne zdjęcia. :))

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak ... Zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. UDANYCH WAKACJI:)
    ja wybieram się do Bułgarii :)
    bardzo podoba mi się twój blog ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia!

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja przez wakacje chcę baaaaaaaaaaaaaaaardzo odpocząć :))
    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem twojego bloga..naprawdę! :) Świetnie piszesz, dodajesz piękne zdjęcia i masz super design. Oby tak dalej, trzymam kciuki kochana! :*

    Zaobserwujesz jeśli ci się spodoba i dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło! :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/07/troche-gorzej.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia. Udanych wakacji.
    Obserwuje i czekam na ciebie!!
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne, kręcone włosy ;)

    obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie to się zrewanżuję ;) ♥ rosewithcherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja Swoje wakacje chce wykorzystać na 100% ! :))

    obserwuję, liczę na szczery rewanż <3
    http://kateoffical.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaaaale piękna bluza! *o*

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwacja za obserwacje? + świetnyy blog !

    OdpowiedzUsuń
  30. Tobie również udanych wakacji i dużo słoneczka :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia !
    Może wspólna obserwacja ?
    http://paula-pysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ładne zdjęcia, udanych wakacji ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia. Masz super nogi! :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia. Przez chwile myślałam, że jest to w mojej szkole :) <3

    ZAPRASZAMY DO NAS - KellyandKatte.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  35. życzę udanych wakacji ;) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny post ♥ widać, że wkładasz w bloga dużo pracy! jest cudowny :)
    jeśli masz chwileczkę zapraszam na mojego bloga
    http://flemour.blogspot.com/
    za obserwację i komentarze na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne zdjęcia ;)
    życzę dalszej części wakacji udanej :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Udanych wakacji!

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne converse

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. No to życzę udanych wakacji. Świetne zdjęcia. Ja wybieram się na kolonie do Hiszpanii. Jestem zadowolona chociaż mogłoby być lepiej. Obserwuję i liczę na rewanż. :) Pozdrawiam.
    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja jestem zadowolona z wyników :)
    Nie mam planów na wakacje.

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Życzę Ci jak najlepszych wakacji :)

    zapraszam, fastwalking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny blog i cudowne zdjęcia. Zapraszam do mnie dopiero zaczynam: chocolate-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Szkoda, że nie zrobiłaś zdjęć zegarka z bliska, bo wydaje się bardzo ładny. :3

    OdpowiedzUsuń

Za każdy miły komentarz bardzo dziękuję, jest on dla mnie ogromną motywacją do dalszej pracy! ;)
weryfikacja obrazkowa jest wyłączona,
♥ obserwacja = obserwacja,
♥ komentarz = komentarz.